Geçen gün arkadaşımın evine oturmaya gittim. 6 yaşına yeni girmiş bi oğlu var. Küçüklüğünden beri yaramazlığıyla meşhur bi çocuk aslında. Çocuk yerinde hiç durmuyor sürekli oğlumu kucaklamak ona tehlikeli şeyler yapmak istiyor ve biraz saçma cümleler kuruyor. Yerine oturduğunda ayaklarını sallıyor. hayali şeyler söylüyor konuşuyor. Davranışları 6 yaşındaki çocuk gibi değildi. Aşırı aşırı konuşuyor her lafımıza giriyor. Şimdi diceksiniz ki olabilir normal . Ama görseniz anlardınız. Çocuk değişik hareketler yapıyor anlamsız bir şekilde hareketli. Mesela dikkat süresi de hiç yokmuş. Oğluma defol git istemiyorum nereden çıktınız siz şapşallar diyerek bağırıyor oğlum 2 yaşında. Çok bilmiş konuşmaları var. Üstün zekalı demiş doktor. Eli kolu sürekli hareket halinde hiç oturduğunu görmedim. Geçen sene ana okulunda veliler dilekçe yazıp göndermişler çocuklara vurduğu rahatsız ettiği için. Kibarca kovulduk diyor. Bende kırmadan sormak istedim dehb tanısı aldınız mı benziyor sanki dedim. Evet canım doktorla görüştük tanı koymadı seneye bekleyelim dedi. Peki dikkat süresi nasıl dedim hiç vermez dikkatini dedi. İlaç içse belki düzelir dedim. Henüz ilaça bulaşmak istemiyoruz dedi. Seneye düzelecek inş umudum var dedi. Düzelmezse doktor ne derse o olur dedi. Gerçekten çok üzüldüm bide kızın bebeği var yenidoğdu kız ikisinede yetişmeye çalışıyor ama mahvolmuş sinirlerim yıprandı diyor bazen ağlıyorum diyor. Allah gerçekten yardımcısı olsun. Hani hareketli çocuklara hiperaktif diyorlar ya hiperaktiflikten öyle bişey değil arkadaşlar ben gözümle gördüm Bugün. Geçerken çok değişik bişey . Hemen anlaşılıyor. Yani her hareketli bebek hiperaktif değil bunu bilin