Kızlar her bebeği olan mı böyle ya kızım 10 aylık kendime zaman ayıramıyorum çalışıyorum evde olsam da durum benzer olurdu dertleşmek istedim zorluklara dayanıklı biri değilim diye düşünmeye başladım 😆 siz kendinizi nasıl iyi hissediyorsunuz neler yapıyorsunuz kızımı evde birine bıraksam da yarım saat olmadan bana sesleniyorlar aklım da onda oluyor sesini duysam dinlenmeye hoş vakit geçirmeye motive olamıyorum