Rabarba bizim ilk doz iki aylıkken yapıldı, doktorumuz çok ilaç sevdalısı ddğil ama bexseroyınyapar yapmaz sadece bunalıua özel hemen sonrasında calpol verdi, 6 saat sonra bir kez daha calpol vermemizi istedi. Sonrasında ateş kontrolü ile dedi ama 37.3 ü almadı hiç, hatta ikinci dozda 36ya falan düştü 🔥