Allah aşkına bir önerisi olan var mı kafayı yiyeceğim..
Oğlum 10 aylık kaloriferi yaktık hırıltı başladı günde 5 6 kere burun yıkama yapıyorum ama yok yok.
Hırıltı göğüste değil bu arada geniz yolunda kışında bu dertten muzdariptik şimdi yine başladı kronikleşti diye düşünüyorum bugün tekrar hırıltı için şurup başladım elimden bişey gelmiyor uyku uyuyamıyor nefes alıp verdikçe öksürüyo
Nefessiz kaldıkça çırpınıyor
Bir çözüm bulan var mı 😔