3 bucuk aylik bebegim var emziriyorum. Ama suphelendigim biseyler var bazen her emzirme sonrasi kaka yapiyor,kakası gürültülü sekilde sanki büyük insan gibi yapiyor. Ve kakasi hafif püturlu bazen cıvık sarı yeşil arasi oluyor. Ben cok yogurt süt tuketiyorum bi anda suphelendim acaba dokunuyor mu diye. Sizler nasil anladiniz