Kira sözleşmeniz bittiyse ve ev sahibiniz yenilemek istemiyorsa çıkarsınız sonuçta kontratlar 1 yıllık oluyor,1 yıl sonunda ev sahibi oturmanızı istemiyorsa çıkarsınız.Kimseyi malı ile kepaze etmenin anlamı yok,kiraya giirince ev benim zannediyorsunuz.ofis sahibimiz kendime iş kurcam emekli oldum çıkın dedi napalım çıkmayalım kötü olalım huzursuz bi şekilde mi yaşayalım malını mı gasp edelim.çık diyorsa 1-2 ay süre istersiniz uygun daire bulunca çıkarsınız,ev sahibi ile problem yaşamak istemiyosanız da gidin kendinize daire alın…İşi yokuşa sürünce sanki huzurla oturabileceksiniz orda…