Sysr ben 45 günlükken yapmıştım çok şükür uyudu her ihtiyacımı yanıma aldım ne olur olmaz diye ihtiyaç da olmadı zaten ama temkinli olmakta fayda var. İniş ve kalkışlarda emzik verdim ağzına basınçtan dolayı birde serin olabilir uçak içi yanınıza ince bi örtü alın