Kızım günden güne zayıflıyor 10 aylık olucak hala 7 kilo ufak tefek çok üzülüyorum benmi çocuğuma bakamıyorum diye bebeğimde iştahsız herşeyi yemez içmez günüm yemek yedirmeye çalışmakla geçiyo ama değişen bişe yok eskisinden dahada zayıfladı kaynanam yanımdayken iyisi yine yiyodu kilosuda idare ederdi o gittikten sonra zayıfladı iştahsızlığı başladı dişten mi böyle benim beceriksizliğimdenmi bilmiyorum 😞galiba ben iyi bir anne değilim