Havalar çok sıcak bebeğim 24 günlük zıbın ve hazır kundakla uyutuyorum. Gece hava sıcaklığımız cam açtığımız halde 27-28 nem de 60lara anca düşüyor. Gece cam açık uyusak bebeğim üşür mü sizce? Bu derecelere bakacak olursak pek sanmıyorum ama tereddütte kaldım biraz. Siz yenidoğanlarınızı nasıl yatırıyorsunuz?