Ygmrry Kızlar 3 gün önce bebeğimi kayınvalideme bıraktık 4-5 saatliğine yüzüne telefon düşürmüşler ben yeni öğrendim çok sinirlendim böyle bişeyin anında söylenmesi gerektiğini düşünüyorum.sizce birşey olur mı morluk vs yok ama
Selamcanim Ygmrry 3 gündür birşey olmadı ise olmaz merak etmeyin. Tepkinizden korkup söylememişlerdir muhtemelen. Sizi iyi anlıyorum. Sinir bozucu ve korkutucu bi durum. Çok geçmiş olsun.
Barilay Ygmrry benim kardeşim de düşürdü ama yanlışlıkla oldu tabi ki kızmadım ama her ne olursa olsun ben olmasam bile bana söylemesini söyledim (daha önce düşürüp korkudan söylememişti de🤦🏼♀️😂) hiç bir şey de olmadı biraz ağladı korktuğu için o kadar😂
Ygmrry Selamcanim kaza olabilir elbette bunu bende yapmış olabilirdim.tesadüf öğrendim yinede söylemiyolardı.Çok sinirlendim ve korktum çok küçük sonuçta
Selamcanim Ygmrry haklısın canım. Kendi annem bile olsa sinirlenirim. Haksızsın demedim yanlış anlama. Korkutucu durumlar bunlar. Allah beterinden saklasın.