Derinnnn Kizlar 5 aylık bebeğim var. En son 7 ekim de regl oldum. Bu ay 5 gün gecikti en fazla 2 gün geçiyodu,dün test yaptim evde pozitif çıktı. Sizce tekrar hamile olabilir miyim? Korkuyorum
Deletedmom109 Derinnnn adet gecikmesi ve testin pozitif olması hamile olduğunuzu gösteriyor malum. Hayırlı uğurlu olsun 🌸🌸
Karides Derinnnn test pozitifse hamilesindir ama 5 günlük gecikmeye ne kadar dogru sonuc alirsin bilemedim en mantiklisi kan testi yaptir
HafsaErva00 Kızım 4 aylık Bende 10 gün geciktim hamile olduğumu düşünüyodum. Ama bugün regl oldum 😄 kan testi ver sen yine de
Derinnnn seldaselda28 hayir hyir negatif pardon 2 tane yaptim emin olmak için negatif yanlış yazmisim stresten
ayazasaf 40 ım çıktıktan sonra 2 kez aynı tarihte adet oldum bu ay 5 gün gecikti dün test yaptı doktorum 0,3 çıktı hamile değilsin dedi ama hastada olmadım henüz çok aşırı emmiyorda ama süt sürüyor diyorlar bilmiyorum 🤷🏼♀️
seldaselda28 ayazasaf sütun korumasi icin düzenli sekilde emzirmeniz gerekiyor.Ve hic adet olmamaniz.Süt korumasiniz da şartlari var.Kanda cikmadiyza hamilelik yoktur 1 yila kadar duzensizlik normal.
Svmgncr ayazasaf benımde 0.2 ydı banada doltorum hamıle degılsın demıstı ve aradan bıraz zaman gectı yukselmıstı hamılesın kesın