Efba Merhabalar sevgili anneler, analık izni biten ve ödemelerini alan arkadaşlara sorum; özellikle nisan ayı anneleri analık izni ödemenizi alabildiniz mi?..
Efba Kelebekinci ben de 12 Nisan’da doğum yaptım. İlk kısmı yattı, ancak kalan kısmı için herhangi bir bilgi verilmedi; o sebeple buradan sormak istedim. 🍀
umutunannesiiii Efba 8 8 toplam 16 haftalik para yatıyor yani doğumdan 8 hafta sonra yatıyor kalan kısım
ilknursmsk 6 Nisan’da doğum yaptım ilk odmeyi Mayıs’ta aldım daha sonra muhabecimizle konuştum onay vermesi gerekiyormuş sistemden o onayladıktan sonra ödemeyi aldım e devletten takip ettim
Efba duuyqquu şu anda yatan ilk kısmı görünüyor e-devlet’te. Bir de rapor bitiş tarihi bilgisi yazıyor, haricinde herhangi bir bilgiye yer vermemiş maalesef.
duuyqquu Efba raporlar kısmında ikinci raporunuz vardır onun bitiş tarihinden sonra 15gün içinde yatıyor 🙋🏻♀️