Hanımlar merhaba, bebeğim 1 aylık, doktorumun önerisiyle imom latte ve solgar brewer’s yeast (süt artırıcı) kullanıyorum. Ama uykusuzluk, emzirme pozisyonları, gaz sancılı bebeğim rahatlasın diye sling kullanımı derken sırtta daha fazla olmak üzere tüm vücut ağrım ve yorgunluğum var. Magnezyum ve kalsiyum kullanayım diyorum ama sizlere de sormak istedim. Sizler hangi takviyeleri kullanıyorsunuz