3 gün önce 22 aylık kızımı sütten kestim. Memede uyuyordu. Gece uykuları yavaş yavaş düzeliyor kendi kendine uyumaya da başladı çok şükür ama gündüz çok zorlanıyorum. İlk 2 gün gündüz sallayarak uyuttum ama bugün Asla sallanmak istemedi. Uyutamadım. Gündüz uykusu iÇin neler yapabilirim nasıl alıştırabikirim kendi kendine uyumasına ?