Seymadrn94 bende bir türlü tutturamıyordum ayran gibi oluyordu meğer sıcaklık çok önemliymiş süt biraz sıcak olacak ben ılık yapıyormuşum parmağımı koyuyordum 7 ye kadar tutabilince yeterli sanıyordum hafiften sıcaklığı kalsın tam ılımasın ondan tutmuyormuş şimdi çok güzel oluyor yoğurdum birde mayanın içine sütü çok koyma bir iki kaşık koy eğer koyacağın maya sıvılaşırsa yoğurtta sıvı oluyor biraz ha birde 5 litreye 3-4 kaşık maya atıyorum taş gibi oluyor bir küçük kase koyardım önceden olmazdı babaannem öyle yapıyordu sonrada üstünü kapat 6-7 saat sonra dolaba kaldır ben böyle yapıyorum taş gibi oluyor canım