beyzagl444 bebeğiniz daha coooook minik. Su an her şey onun için çok yeni ve her şeyi keşfetmek istiyor. Ben mesela tekerlekli kitaplar almıştım ince motor becerileri için parmakları çalışsın diye ve onları çevirmeyi çok seviyordu, arabalar aldım özellikle tekerlerini kendim çevirmesini sağlıyodum bunlar kötü şeyler değil kendi istemsiz yapsa da kötü bi şey değil. Çamaşır makinesi ne kadar karmaşık bi cihaz onun için ben bile yetişkin halimle izlemeyi severim ne güzel su fiskirtiyo ne güzel döndürüyo bi de 8 aylık bebek için düşünün bunu 🥰 şu an keşif dönemi aklınıza kötü şeyler getirmeyin