Havalar çok ısındı klimamız yok evimiz en üst kat çok sıcak oluyor. Yatak odamız 28-29 derece. Bebeğimi sadece zıbınla yatırıyorum ama yine de yüksek sıcaklıklar bebekler için tehlikeli diye korkuyorum. Gün içinde de ev hep çok sıcak. Bebek için en iyisi oda 22-24 derece olsun diyorlar ama bizim evimizde bu şu an mümkün değil. Sizler bu sıcaklarda bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz yatak odası kaç derece oluyor?