designermoms Merhaba 26 günlük anneyim son bir kaç gündür farkettim emzirirken midem bulanıyor su içiyorum bazen unutuyorum yanıma almayı bu şekilde yaşayan var mı normal mi?
BabyArel designermoms merhaba demir eksikliği olabilir ve emzirme esnasında Rahime baskı uygulanır bu sebepler de mide bulantısına sebep olur oğlum 8 aylık olacak hala benim de bulantı oluyor sanki çok yemek yemişim de kusacak gibi tiksinme gibi değişik 😂
designermoms BabyArel demir ilacım bitmişti bir kaç gündür içmiyorum ondan olabilir mi o zaman 🫢 evet böyle içim çekiliyor gibi tuhaf oluyor😂 çok teşekkür ederim siz dikkat etmiyor musun o zaman hala demir eksikliğine 😂
Ask34 BabyArel merhaba. Bende de aynı sizin ki gibi bulantı ve şişkinlik var ne yesem fazla geliyor tiksiniyor gibiyim. Ama benim oğlum 10 aylık bu ay böyle oldu anlam veremedim. Emziriyorum bu arada.
BabyArel designermoms ya inanın sağlık ocağına gidip kan vermem lazım gitmiyorum halbuki aynı sokakta vitaminleri almayı unutuyorum hep yahu kendimizi kaybetmişiz meğer 😂😂😂😂 sizin de ondan olabilir bir kontrol ettirin isterseniz siz de yeni doğum yapmışsınız depolar boşalıyor siz bari kullanın ilaçlarınızı 😂🙏
designermoms BabyArel unutmayın ama gerçekten öyle insan kendini tamamen unutuyor bak dün yazdım hala vitaminimi içmedim unuttum buraya girince aklıma geldi😂
BabyArel Ask34 evet evet her emzirmede değil ama olan bir durum çoğu kişi yaşıyor bu durumu halbuki o an aç olsam bile değişik bir bulantı gibi bir şey oluyor umarım yakın zamanda atlatırız 🫠
Ask34 BabyArel aynen öyle tarif ettiğiniz gibi valla. Yalnız değilmişim. İnşallah atlatırız çok teşekkür ederim.