Tiredmomy 35 aylık oğlum, önceden en azından oyun oynardı ama artık çok kısa oynuyor. Geçen akşam anneme gidecektik babası iki yeni oyuncak almış onlarla oynarız vakit geçiririz diye gitmedim, sadece beşer dakika oynadı hadi yerine koyalım dedi. Uzun uzun resimler yapardık, oyun hamuruyla oynardık ama artık “yapmicam istemiyorum olmaz” diyor her şeye. Her sofrada yemicem içmicem muhabbeti dönüyor. Hatta kendi de farkında tekerleme gibi yemicemiçmicemgelmicemgitmicemyapmicam diyor. Kilo alımı uzun zamandır durmuştu şimdi zayıfladı çünkü sadece inadından yemiyor :( kısacası bizde de durumlar aynı ve baş edemiyorum 🤷🏻♀️