Ya takmıcam diyorum yine takıyorum bazen. Oğlum 22 aylık baba dede anne alo hayır hadi gibi kelimeleri var ama mesela bunlarıj çoğunu ortaya söyler. Babaya dönüp baba demez ama babasının olduğunu bilir. Genelde bişey istediği zaman ıhhh der ya da oyi oyiiii diye çağırır kendi dilinde. Bu aralar bana annn diyor anniii diyor bazen bide hadi demeyi öğrenmiş arada hadi yaa diyor, çiş de diyoruz çiisss diyor ama başka kelimelerimizi tekrar etmiyor. Ama müthiş bir algısı var maşallah çok şükür anlaması çok iyi. Her dediğimizi anlar yapr, her şeyi gösterir işaret eder sorar, ama konuşma konusunda hiç ilerleme yok gibi… çocuğu aynen böyle olup açılan oldu mu ? Güzel şeyler duymaya ihtiyacım var.