Sengulalparslan 4 aylık bebeğimle grip olduk ve sonucunda benim sütümde azalma oldu nerdeyse artık gelmiyor. Yeniden gelir mi ne yapmam lazım dr mama başladı çok üzülüyorum
Kdm Sengulalparslan sık sık emzirin 2-3 güne tekrar süt iner . Bol bol komposto ve yeşil soğan yiyin aşırı süt yapıyor
AliPoyrazz Sengulalparslan sagım yapın bol bol emzirin MaSaj yapın süt kanallarını açarsanız süt arttırıcı damla var bestlak eczanelerde var e bebekte var ben etkisini gördüm bide bolca su için