Kızlar Merhaba 6aylik oğlum var.Başını tutması göz teması hepsini çok güzel yapıyor.Sırt üstünden rahatlıkla sağa sola yuzustune dönüyor .Yuz üstü dönünce kafasını uzun süre kaldırıp tutabiliyor.Orta hatta oyuncak gösterdiğimizde iki eliyle tutuyor..Ayaklariyla oynuyor.Bu ara destekli oturmaya da başladı.Destekli 2-3dkoturabiliyor.Tek canımın sıkıldığı nokta sağ baş parmağını arada avuç içine alıp yumruk yapması.Nesnelere uzanmasi kavramasi çok güzel.Seslenince bakiyor sesin kaynagini ariyor.Internette arastirdigimda kötü olabilir diyor.Aynı durumu yaşayan var mi