Alamas Merhaba bebeğim aylık oldu sağlık ocagı kan damlası verdi ama onu kullanmak istemediö microfer ocean olandan aldım ama oda sanırım kabız yaptı 2 gündür kaka yapmıuoe bebis sizlerde durum masıl ne kullanıyorsunuz acaba?
ElifDeniz21 Alamas Her marka hemen hemen kabızlık yapıyor deneyen bir olarak ve kakası siyah renk oluyor tedirgin olmayın
Gamzeliff Alamas sidefer kullanıyoruz kabızlık yaşamadık canm doktorumuz önermişti,gece son beslenmesinden saat önce ver ben öyle yapıyorum
Alamas Ben sabah veriyorum ilk beslenmeden sonra 0,5 yazıyor pipetinde oraya kadar doldıruyorm microfer ocean 6 kilo bebisim cokmı veriuorm acaba ama kakasıda renk değişimi yesşil vs siyah değil normal
Defnem23 Alamas biz newvit kullanıyoruz. Doktorumuz birkaç marla önerdi ksbız yağmayandsm dedi. Bizde içinden bunu aldık kullanıyoruz. Tessdüf müdür yoksa değil öidşr bilmiyorum ama dsmlayı kullsndığı gğn 2 kere ksks ysptı sonrasınds 3 gğn olacak kaka yok. Kabız olss ıkınjr sancı yapar ağlardı. Gsyet keyifli doktorumuz ds 7 gğne kadar normal dedi. Bakalım bekliyorum. İnşallah 7 gğn içinde kaks yapar. Renk değişimi de normal dedi