Geçen yıl benim büyük oğlumun başına geldi doktorun verdiği ilaçlar işe yaramadı wilkinson diye bir krem var onu alın bütün vücuduna sürüyorsunuz 3 gün süreceksiniz boyundan aşağıya her gün tekrarlayın 3. Gün sonunda banyo yapacak kullandığı kıyafetleri çöp poşetine koyun 72 saat beklesin sonra yüksek derecede yıkanıp ütülensin ben giydiği bütün kıyafetleri attım yorganını nevresimini de atmıştım o dönem hamile olduğum için çok korkmuştum yatağını oturduğu sandalyeyi halısını sirkeli suyla sildim giydiği terliği dahi attım çok şükür kurtuldu bir daha tekrarlanmadı ama oğlumun psikolojisi çok bozuldu çok zor bir durum ve zor bir süreç allah yardımcısı olsun