Themhrmom Lalee359 12 ay 2 haftalık hala acık ufaktan kapandı. Sanki erken mi sizin ki doktora sorsanız
Mervecm Lalee359 benim bebeğimde 5 aylık baya küçülmüş bingildagi üç aydan beri takipteyiz röntgen çekildi kafadan iç setleride baya küçülmüş denildi 6. Ayda beyin cerrahına yönlendirecek doktorumuz..
ArasAsya17 Lalee359 Benim oğlumun 2 aylıkken kapanmaya başlamıştı. Doktor takibe almıştı her ay düzenli baş çevresi ölculuyordu. Bir sıkıntı çıkmadı çok şükür 11 aylık su an
Lalee359 Mervecm inş güzel haberler alırsınız. Bir şey çıkmaz. İnsan endişeleniyor bende cumartesi götürücem hayrlısı Bakalm
Damlabuyuk Benim kızımda 4,5 aylık kapanmak üzere. Doktor baş çevresi büyüdüğü sürece sıkıntı olmaz dedi. Önemli olan her ay baş çevresi takibi.
cikolatadelisi 19 aylık olucak haftaya. Hala kapanmadı. Az bişey kalmış kapanmasına. 2 yaş muayenesine kadar kapanır büyük ihtimalle dedi doktor.
Bugramert Lalee359 biz de 3 ayligiz kapanmak üzere dedi doktorumuz 2 aylıkken de aynıydı baş ölçümü büyüdüğü sürece sıkıntı olmuyormuş her ay düzenli baş ölçümü yaptiriyoruz