Melek36 Leylaa76 benim de çok kötüydü. İlk gunden beri gümüş kapak kullanıyorum. Bugun 19 gun oldu doğum yapalı ve kapak sayesinde iyileşti göğüslerim.
Melek36 Leylaa76 gumuş kapağı çocuk ağzına almıyor. Bebek emmediğinde meme uçlarına yerleştiriyorsunuz. Bebek emeceği zaman çıkarıyorsunuz. O gumuş kapak memede kaldığı sürede yaraları iyileştiriyor
Elifmerve1126 Leylaa76 benm olmadı ama olan arkadaşıma bi tane teyze tereyağı sür hiç bişeyin kalmaz demişti gerçektende onda işe yaramıştı