Dmug miray31 aynıyım… yalnız değilsin. Hamilelik öncesi kilomun 3 kilo altındayım. Alerjili, huysuz, huzursuz, meme redli bir bebek… sonuç kilo verimi.
Bssraa2 miray31 ben de öyleyim her gören kadar çökmüşsün ne kadar zayıflamışsın diyor psikolojimi bozdular iyice bir de tepemde durmadan sık sık bol bol ye diyen aile fertlerim var midem almıyor işte yiyemiyorum ne yapıyım sırf kilo almak için dışarıdan sık sık yemek söyledim ama artık oda midemi bulandırıyor doğumdan önce ki kiloma ulaşsam yeter şu insanların çenesi kapansın yoksa psikoloji bırakmıyorlar ben de
Ozlem2904 miray31 57kg yim şuan 64le hamile kalmıştım her gören çöp gibi kalmışsın diuor. Ama emzirme bitene kadar devamke oğlumu öncelikli görüyorum. Sağlık problemi olmadıkça sorun degul benim için. Milletin lafıyla hareket etmicem. Emzirme sonunda eminim geri gelcek o kg ler…
miray31 Kucukadaminannesiii 😅 ya genelde kilo alınıyo heralde emzirme döneminde ama bende ters tepti zaten zayıftım daha da zayıfladım her gören cok zayıflamıssın diyor iyice çöktüm yani
Kucukadaminannesiii Hilalasena valla ben de gidicem artık hem sütüm azalmasın hem kilo vereyim diye tavsiye eder misin diyetisyeni
miray31 Hilalasena 😂 ya genelde kilo alıyolar heralde ama bende ters tepti valla ikisi de kötü siz de haklısınız
Hilalasena Kucukadaminannesiii oturduğum yerde devlet tarafından yeni açıldı ona gidiyorum 45 günde 8 kilo verdim tavsiye ediyorum
miray31 Dmug evet zaten cocukla ugrasmaktan da sürekli enerji gidiyo üstüne bi de emzirme beni mahvetti zaten zayıftım daha da zayıfladım psikolojim bozuluyo artık
miray31 Bssraa2 ya benim iştahım açık bi de yiyorum yani eskiye göre daha fazla yiyorum ama yine alamıyorum bana da aynı şekilde çok zayıflamışsın diyolar iyice çöktüm yani psikolojim bozuluyor
miray31 Ozlem2904 tabiki de öyle kilo alıyoruz diye emzirmeyi bırakmak saçma olur zaten. Belki kilo vermemek için tavsiyesi olan vardır diye soruyorum
Deletedmom_60 miray31 kinayimda başıma gelsin ben her emzirdikten sonrası mutfakta dolabin dibinde oturmus buluyorum kendimi 🤣🤣
ShuraMeyra Bendede aynı sıkıntı var zaten istahlı degildim emzirirken iyice eridim🙄 emzirirken nasıl kilo alıyorlar anlamıyorum bi kalori kaybı var sonucta kilo alanları tebrik ediyorum😂
Kucukadaminannesiii Hilalasena yaa gerçekten mi 45 günde 8 kilo gerçekten çok iyi benim de 15 kilo vermem lazım devlet hastaneleri gerçekten ilgileniyor mu bilmiyordum hangi bölüme gittiniz
Selcanmuslu miray31 bendede durum aynı hamile kaldığım kilonun altındayım şuanda. nasıl kilo alabilirim onu düşünüyorum iştahımda var oysa ki ama gel gör ki giden gidiyor balık etli idim şimdi sıfır bedenim :))
Hilalasena Kucukadaminannesiii benim hastanede değildi ilk sağlık müdürlüğünde içindeydi yeni açıldı iki tane doktor tabi en önemlisi kişinin azimliligi uyulan listeler bilmiyorum ama bizim diyetisyenler çok ilgililer Allah razı olsun