Gulsn_48 Bebeğim 7 aylık oldu dis çıkarmadı hala ama benimle aynı gün doğum yapan bir komşumuz var onun bebeğinin alttan iki dişi çıktı bile 6. Ayda bizim neden hala çıkmadı bilen var mı
Dilaraks Bebekleri aslında kıyaslamamak lazım hepsinin gelişimi farklı, benim bebeğim 8. Ayda bi uç verir gibi oldu sonra 10. Ayında çıkarttı
Gulsn_48 Dilaraks evet çocuktan çocuğa fark oluyor ama işte ilk çocuktan olunca biraz heyecan biraz da acele gibi bir şey oluyor sabırsızlanıyorum 😅