Hanımlar ben kamuda çalışıyorum bebeğim uyuz olduğu için 3 gün işe gitmedim rapor aldım ama bu haftada rapor almam lazım doktor raporun üzerine uyuz teşhisi konulduguna dair yazi yazabilirmi kurum müdürüm rapor getirmemi istedi 3 günlük aldığım raporda uyuz yazmıyor aile hekimi veriyor mu?