Doga__2_ Merhaba , bu durumla ben de baya bir süre mucadele ettim. Bebeğim prematüre olduğu için sağım yapıyordum ilk başlarda evet kesinlikle o tazyik olayını arttırıyor sonraları emmeye başladiginda önden bir iki dk on sütü akıtıyordum (mochi ile) sonra yatarak emziriyordum bazen yine tazyikli geliyordu kendini çekiyordu tekrar devam ediyordu şimdi büyüdüğü için tazyikli de gelse emebiliyor. Biraz sabır gerekiyor yeterince büyüdüğünde emin olun emecektir. 🙏🏻