Benim bebeğimde 7 aylık döneminde uyumamak için direniyordu kayınvalidem bakıyordu çocuğa ben çalıştığım için zorla uyutuyordu ben ve eşim asla uyutamiyorduk. Memlekete gittim annem ve ben düzene soktuk şimdi çok şükür uykusu geldiğinde ağlamiyor hemen gogsumuzde uyuyor. Şuan 8 aylık benim bebeğim biraz inat ve sakinlikle yaklaşınca daha uyumlu oluyor yemegi zorla yedirmeyecen zorla uyutmayacan dışarıyi çok seviyor gidip gelince daha rahatlıyor. Yani demek istedigim diş dönemi değilse daha çok sakinleştirici şeyler deneyin gerçekten çok işe yarıyor.