HaticeAda
Kızlar merhaba Doğumdan sonra safra kesesi taşı ameliyatı olan var mı. Bebeğim 28 günlük onu bırakmak çok zor . Ağrılar bi taraftan . Kaç günde iyileştiniz ? Hemen emzirdiniz mi
Trakonya45
Emin olun korkulacak bişi yok çok cabuk iyileşiyorsunuz yanınızda sizi çok seven ve düşünen eşiniz varsa çabucak atlatırsınız😘
Zehradeniz
Bence hiç geciltirmeyin ilerlerse iltihaba sebeb olabilir bir yakınım dogumdan sonra
4ay hastanede kaldı İltihap olursa ameliyat etmiyorlar sizin öyle birsey yoksa 3gündr ayağa kalkarsınız bende seneler önce safta kesesi amaliyatı oldum 3günde bitti bütün acılar agrılar cok zor geçmiş olsun