Elfkaraks Merhaba arkadaşlar bebeğim 1.5 aylık sağ mememde huysuzluk yspıyor süt geliyor sıkınca ama diğer göğsüm daha şiş buna göre ne yapmam gerekir acaba
Miss5135 Aynı sorun bende de var benim bebeğim daha 10 günlük ancak sol göğsümü emmiyor ve orada çok daha fazla süt var. Acaba süt çok olduğu için mi emmek istemiyor.