Merve0653 Bebegim 1 yaşında tatile gideceğiz. Ama ne ile sokacağım bilmiyorum. Decathlonda kolluk ve gogus kısmında koruma olan bi şey var ona baktım ama büyük gibi. Kolluk mu almalıyım, yelek mi, simit mi ?
Deletedmom_61 Merve0653 ben tenteli bacaklar geçen simit aldım bide kolluk alacağım yuvarlak simit şeklinde olanlar varya baya pahalı ama çok güze oluyormuş
MerhabaBenParis Merve0653 ilk defa girecekse güven açısından önce kucağınızda çocuk havuzunda alıştırın bence
Ecemoz1 Merve0653 denıze sokun bence ya. 11 aylık kızım havuza girdik gecen hafta. Şimdi kulak ve boğaz enfeksiyonuyla uğraşıyoruz. 39-40 ateşle hastanedeyiz sürekli. İmkan varsa deniz daha sağlıklı :(((
Busraata33 Merve0653 My minibaby kolluk aldık geçen yıldan beri kullanıyoruz 14aylıkken onunla yüzmeye başladı.Simiti de var gölgelikli 1-2kez onu da kullandık ama denizde.Otel tatilinde hasta oluyor şuara salgın var dikkat edin biz otel havuzundan enfeksiyon kapmıştık 1hafta hastanede yattı.
Merve0653 Deletedmom_61 tenteli simit baktım da sadece bacaginsuya girecek bide benim oglum onda oturmaz gibi geliyo bilemedim
Deletedmom_61 Merve0653 bende öyle düşünerek kollukta alacağım ya zevkli olsun diye tabi sudan korkmazlarsa 😂
Merve0653 Ecemoz1 çok geçmiş olsun. Bir yandan korkuyorum, bir yandan da gidip farklı yerler görmek istiyorum
Busraata33 Merve0653 evet öyle olabildiğince denize girdirmeye çalışın bence çünkü gerçekten temizlenmiyor hiç biz otel tatil olayını bitirdik
1tostos22 Merve0653 yarim simitler var.Şekli yarim ay gibi açik olan kisminda da sirta baglama yeri var yani simitin cikma durumu yok.Bana baya kullanisli gelmisti ondan alamyi dusunuyorum bende.