Burcu60 Oğluma geçen sene tüp takıldı kısa doğru düştü yine tekrar etti ve kulak.enfeksiyinuyla yine hastaneye gittik kulak zarının delik olduğunu ve biraz büyük oldugunu söyledi ilaç kullanıyoruz başına gelen var mı kapandi mi nasıl ilerledi süreciniz
Sedoa_ Burcu60 33 yaşındayım benim delikti kulağım 7-8 yaşlarımda çok çektim. Sonra milyon tane ilaç kullandım kapandı. Yani 25 sene önce benim kapandıysa sizin de kapanır inşallah. Ama kulağına du ve rüzgar değmesin asla
Burcu60 Sedoa_ 1 senedir pamuk vazelinle kapatıyoruz ister istemez kaçmış evet çok üzüldüm aşırı akti kiri su gibi damla damla çok korttuk ins kapanır teşekkür ederim sonra yaşadınız mı aynı sorunlari
Sedoa_ Burcu60 ağır grip geçirirsem yine akar ara sıra. Hep en hassas yerim orası şapkasız gezemem. Hala banyo yaparken pamuk tıkarım. Ağrısı çok kötüdür başka ağrılara benzemez inşallah tez zamanda iyileşir kuzucuk