Mavininyuztonu Kızlar oğlum sariliktan dolayı hastanede yatıyor 3 gündür sütümü sagıp götürüyorum sanki biraz azaldığını hissediyorum bestlak damla da kullanıyorum var mı önereceğiniz bir şey?
Sedoa_ Mavininyuztonu lacmix verdi doktorum çok iyi geldi o. Cezerye, tahin, helva bunlar çok artırıyor. Sağıp 15 dl ara verip tekrar sağmak da beyni uyarıyor ve artırıyor
sunflower01 Mavininyuztonu ısırgan otu çayıni icmek iyi geliyor diyorlar ama bi araştırın bakalım Onun dışında önereceğim şeyler başında kuru soğan dereotu bulgur pilavı bol su ve şekerli içecekler yani meyve suyu olabilir
ikitosbikannesiiii Mavininyuztonu ben her gün 1 kupa rezene çayı içiyorum içtikten 5 10 dk sonra goguslerim sızlamaya başlıyor deneyin derim
elisaada29 Kesinlikle karpuzu dene canım. Ben karpuz yemeye başladığımdan beri sütüm arttı. Bestlak falan hikaye yani
Kdkdkkdk Öncelikle bol su ve uyku ben takviye olarak bestlak kullanıyorum humana çayı rezene falan bende işe yaramadı su içmeyi ihmal ettiğim zaman ne yersem ne içersem içeyim fayda etmiyor