Arzuazeri98 Kizlar 27gunluk bebegim yerinde donuyor😳daha erken degilmi ¹?duz yatiriyorum yana saga sola donuyor.bide hazir post acmisken baska sorunumuda yazayim bebegimin yemek saatini duzene salamiyorum ne zaman duzene girecek 🤕
Sedoa_ Arzuazeri98 tur mu atıyor ayaklarını kaldırıp yan mı duruyor. Maşallah diyelim minik kuşa. Yeme düzeni 1.5 aylık olunca biraz daha düzene giriyor 40 ı çıksın önce😀
Mom0008 Arzuazeri98 ay benim bebeğimde yapardı öyle o ayda bende şaşırırdım bez almaya gittim geldim dönmüştü yemesi zamanl düzene girer daha Küçükoğlu acıkınca zaten artık ağlayarak vs kendini belli etmeye başlar
FtsErva Arzuazeri98 bebeğiniz uyduktan sonra takip edin yatagındada hiç bişry olmasın dönüyüyorsa uykuda da dönme ihtimaline karşı. Maşallah diyelim
Arzuazeri98 FtsErva yok canim yuz ustu degilde sirt ustu yatiriyorum saga yada sola donuyor hatta yie donmek istiyordu az once elimle ittim biraksam yuz ustune donecekti.normalmi daha cok kucuk degilmi donmesi icin sasirdim bide premeture bebek
Arzuazeri98 Mom0008 acikinca ilk yarim saat aglamiyor miz miz yapiyor bende uykuya dalinca duymuyorum ta ki bebefim bagirincaya kadar😮💨 boraz endise etdim acikcasi uyanir doner yuz ustu nefes alamaz sonra geri donemez filan aklima kotu kotu seyler geliyor .simdiden omlemimi almam lasim artik ne yapalim
FtsErva Arzuazeri98 gelişimi böyle korkulck bişey yok ne güzel ☺️sadece uyurken gözlemleyin bi kaç kez dikkat edin hızlı bebişe 🌼
burnumageliyoduslkmsn Arzuazeri98 bence normal benimkide yapıyor 32 günlük 15 günlükken düz yatarken eşime doğru döndürüyordu vücudunu
Arzuazeri98 Nereleregidem evet artik yalniz birakamam bi yere koyup 🤐ilk bebegim bide cok tecrubesizim herseyden korkuyorum sjs
Arzuazeri98 FtsErva bide premeture bebek 🤔 kotu bisey degil tabi ama baya sasirdim ilk defa gordum boyle bisey
Arzuazeri98 burnumageliyoduslkmsn ben ilk defa karsilasiram canim o yuzden sasirdim bide biraksam yuz ustu donecek o dahada sasirtdi beni birazda korkuttu
Arzuazeri98 İste boyle kizlar az once hatta yuz ustu donecekti elimle tutmasaydim yastikmi koysam yanlarina beşikte yatirmiyorum oglen hep boyle yatiriyorum duz rahat hemde hava alsin diye ama korkmaya basladim donup duser ben olmazsam
Aaayysseee Arzuazeri98 ay masaAllah minik kuşa ya, canım fotoğrafı dildir bence nazar değer Allah korusun daha çok minik çok tatlı 🥺💗
Ayferde Arzuazeri98 yastık kesinlikle koymayın altına girer itemez burda bi anneni bebeği yatakla duvar arasında sıkışıp vefat etmişti belliki kızınız çok hareketli olacak etrafı boş olsun ve güvenli biryerde yatırın
Binnur_cam Arzuazeri98 yaaaaa çeni yerimmmm minnoş maşallah güzelliğine 🧿🧿🧿 Sağlıkla büyüsün canım yastıksız yatırma mutlaka koru aşağı aşağıda kayar dikkat et emzirme yastığın varsa bacak kısmını onunla koru arasına koyuyomuş gibi yap
Arzuazeri98 FtsErva bundan sonra hep koyucam az once mutfaga gitdim yere bile yastiklar koydim donup dusee deye😀
nhlhmz11 Arzuazeri98 benim bebeğim doğduğu haftadan itibaren döndü hep :) şimdi dört aylık olduk neredeyse ayakta duracak , emekliyir gibi bişe :)