mrsjale Selam arkadaşlar, Oğluma cuma günü 9.ay kızamık aşısı yapıldı dünden beri kollarında kırmızı noktalar oluştu iki üç taneydi gittikçe artıyor göğsüne de yayılmaya başladı bugün . Döküntü olabilir demişti sağlık ocağındaki ebe kızamık gibi ama bu kadar çok olur mu yaşayan var mı acile götürücem olmadı ama bahsettiği döküntü mü bu yoksa sıcaklardan isilik mi oldu anlamadım bilgisi olan yazarsa sevinirim 🙏
Glsh54 mrsjale noktacigi gerdirin iki parmaginizla, alerjimi degil mi anlarsiniz ama sanki isilik gibi bnm oglumda da var küçük noktaciklar genelde de terledigi yerlerde oluyor, gerdirip bakiorum o kirmiziciklar yok oluyor, olmazsa skinti bi deneyin
Biz3kisiyiz_ mrsjale kızamık aşısı bizde de aynı etki yapmıştı o da olabilir ya da isiliktir ya da havalar çok sıcak normal
mrsjale Glsh54 şimdi denedim dediğinizi gerdirince yok oluyor. Yani aşıdan önce hiç olmadı da böyle bişey. Ek gıdaya geçtiğimizden beri de hiç bir gıdaya alerjik reaksiyon göstermedi yeni bişey de tattirmadim şaşırdım o yüzden isilik için bi tavsiyeniz var mı peki
Glsh54 mrsjale hergun dus ama sampuaniyla degil, sampuanini haftada 3 kere yapin, terledikleri icin maalesef isilik oluyo soguk tutamayiz bu havalarda, ben su an karadenizdeyim geldigim yer cok sicakti simdi 2 gundur serin ve isilikleri söndü
mrsjale Glsh54 her gün duş aldırıyorum hatta iki kez yıkandığımda oluyo bazen İstanbul’dayım bende hava dünden beri serinledi. Şampuansız sadece su ile mi yıkamalıyım yani? Teşekkür ederim bu arada 🌼
Glsh54 mrsjale serinlemesi icin evet, sampuanlamayi haftada 3 kere falan yaparsınız,insaata gidip calismiorlarki citilemeye gerek yok😆 serinlemek istiyorlar onlarda havalar gene isinmaya baslio aman dikkat edin, rica ederim bebisini saglikla buyut canisi
mrsjale Biz3kisiyiz_ aşıdan sonra kaç gün böyle sürdü sizin bana da aşıdan gibi geliyo ya öncesinde hava daha sıcaktı böyle olmamıştı çünkü
Biz3kisiyiz_ mrsjale 3 gün falan sürmüştü diye hatırlıyorum şimdi de 1 yaş aşısında KKK olduğu için onda da hafif oldu ama sorun yaratacak bir durum değil
mrsjale Glsh54 evet citilemiyim diyorum ama boynu kollarının boğumlari resmen toz topluyo 😂 amin tüm bebişler sağlıkla büyüsün inşallah 🌼