Diverso Arkadaşlar merhaba, uyku eğitimi konusunda kafam çok karışık bebeğimin ağlayarak bişeyler öğrenmesini istemiyorum .. uyku eğilimi alıp da memnun kalan var mı acaba ve kaçıncı ayda veriliyor bu eğitim?
Mom0008 Diverso ben aldım çok memnunum sallanarak uyuyordu bende çok korktum ama asla öyle ağlatma vs olmadı 4 aydan sonra başlıyorlar diye biliyorum biz 2 bucuk yaşında aldık tavsiye ederim
Diverso Benim kızım da 3 aylık henüz o da sizinki gibi sallanarak uyuyor ayaktan indirdiğim anda uyanıyor bütün gün başında bekliyorum çok zor oluyor