Yagmur_02 merhabalar hanımlar hiç yapamam hiç ugraşamam demeyin bence ha isteyip istememek tabiki sizde bende öyle diyordum 31 yaşındayım bir 13 yaşında kızım bir 10 yaşında kızım var benim 3. Çocuk ne aklımda vardı ne fikrimde inanın 1 gün adetimle beraber sancım başladı benim adetlerim agrılı olmazdı şüphelendim doktora gittim ben sprial ile korunuyordum megerse bu sprial yumurtalıklarımda apse yapmış 1 hafta hastanede damardan antibiyotik aldım 1 haftada agızdan aldım milim küçülmedi kendi doktorum beni ameliyat etmek hiç istemedi çünki girsem tüplerim alınacaktı yaşımda 30 oldugundan senin genel durumun iyi biraz bkleyelim dedi ama bu şekilde birkaç doktora fçdaha gittim acil ameliyat yoksa kanına mikrop geçer apse patlar canın tehlikede olur dedi ve kendi doktorum ameliyat günümü verdi yatmaya gttim birden bire adam vazgeçti yok ya seni etmeyelim ama kndi kararın kanların iyi dedi ve bu arada bana kesinlikle hamile kalamassın senin sadece tüp bebek hakkın olucak dedi kaç doktor ve sadece kendi doktorum dedi olurmu olur dedi ve o zaman Rabbime dua ettim Allahım sen bana bir evlat daha nasip et onunla gitsin tüplerim dedi ve öyle oldu sezeyanla beraber tüplerimde alındı ve hamd olsunn bebişim 17 aylık oda kız aynı zamanda birde beyin içi hipertansiyonumda vardı bana doğum yapmak dahi yasaktı yinede istemeyenler tedbirimizi alalım taktir Rabbimin velhasıl…….biraz uzun oldu hakkınızı helal edin☺️