Bebeğim 2 ay 12 günlük bi kaç gündür memeyi istemiyor bakıyorum bi tutuyo iki saat sonra tutmuyo siz napıyorsunuz bu durumda? Valla çok üzülüyorum böyle yapınca,mama veriyorum biberonla onu da inadından tutmak istemiyor sakinleşince ancak tutuyor. Sağım da yapmıyorum süt kesilir mi böyle sık sık emmiyo ki.
Gazdan dolayıda kıvranıyor memede ve mama içerken sanırım o yüzden istemiyo 😔