Canım biz ilk 40 çıkınca çocuk doktoruna götürdük ışıkla baktı bi sorun yok dedi ama 6. Aydada bi göz doktoru görsün dedi. 6 aylıkken götürdük ilk ışıkla baktı parmağını takip ettirdi bi sorun görünmüyor birde ölçüm yapalım daha garanti olsun dedi 10 dakika arayla gözüne 3 kere damla damlattılar göz bebekleri büyüsün diye sonra taşınabilir bi cihazla alnına dayayıp ölçüm yaptılar şükür bi sorun çıkmadı. Tabi ölçüm yapması zor oldu biraz bebişler sabit durmuyo cihazı alnına dayayınca sabit durması lazım bebenin biz baya zorlandık o konuda 😂😂bu arada kendi göz doktoruma götürdüm kızımı