Pelinak ben her seferimde kaynar suyla steril ediyorum. Sadece o hassas kismi (ismi aklima gelmedi) batirip cikariyprum. Haftada 1 kez de once deterjanla.sonra da kaynar suya karbonat ve beyaz sirke koyarak bekletiyprum. Su soguyunca tekrar kaynar sudan durulama amacli gecirdim mi tamamdir. Yoksa küf olur.