Sedaminel41 melike567 bana da biraz düz geldi bi sıkıntı olur mu ebeye sor mutlaka sağlık ocağına gidip görsünler sorun olursa yönlendirir zaten diz kafa yastığına da yatabilir
melike567 Karanyrs sanki biraz duz gibi geliyiz gozumu ya bilemedim bende duz kafa yastigi mi alsam kullandiniz mi bikginiz var ki hiç
melike567 Poyrazin_annesii tam bilmiyorum ama kafa yapısı bozuk oluyir saglik açısından sıkıntı olur mu bilemiyorum
melike567 Sedaminel41 sağlık ocağı cok uzak ama duz kafa yastığı alip kullanicam banada düz geliyor çünkü uyumayi cok seven bi bebek yan yatmayida sevmiyor ağlıyor
Deletedmom_116 Evet sanırım düzleşmiş. Düz kafa yastığı kullanıp sağa sola yatırırsanız düzelir can sıkacak bir şey değil . Kaç aylık ?
melike567 Deletedmom_116 esime diyorum yok sana oyle geliyor diyor ama farkindayim iki uc gundur duzlesti baya 2bucuk aylık bi sıkıntı olur mu bilginiz var mı
belbal29 melike567 evet epey düzleşmiş.. düz kafa yastığı alın dört beş aya kadar kafa kemik yapısı sertleşmiyor tam zamanı düzeltmek için. Bir uykusunda sağa bir uykusunda sola kafasını çevirirek yatırırsanız birkaç aya düzelir
melike567 belbal29 yastik kullanirken de mi cevirmem gerekiyor saga sola dogru yoksa kafa üstü yatinca düzeliyor mü
belbal29 melike567 yastık kullanırken de çevirmeniz gerekiyor ama zaten bebeğin kafasının üzerine yatması çok tehlikeli ki kusup boğulabilir.. gövdesi sırt üstü ama kafası mutlaka sağa ya da sola olmalı