ZSare Kızlar merhaba. 14 aylık bebeğimi bırakabileceğim kreş vs var mıdır istanbulda? Sancaktepe tarafında oturuyorum. Bir de 3,5 yaşında kızım var onu her yer kabul eder ama 1 yaş zor gibi sanki
Zeyneppppduygu ZSare merhaba bende 11 aylık için kızım için çok araştırdım kreş veya gündüz bakım evi olarak araştırmanız lazım ben birtane bulmuştum sancaktepede ama uzak diye vazgeçtim ben kartaldayım sabah getirip götürmek zor olur diye aile ve sosyal hizmetlere bağlı yerlere bakmanız lazım 9 ay üstü alıyorlar hatta ben direk aile ve sosyal hizmetleri arayıp bir liste istedim benimle paylaştılar bende hepsini tek tek gidip gördüm arayın bölgenizdeki kreşlerin listesini alın inşallah güzel biryer bulursunuz
Huma_kus34 ZSare bende sancaktepede oturuyorum 16 aylık kızım var bende araştırma ıcındeyım burda beklıyim
ZSare Zeyneppppduygu çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun. Akşam 5e kdar bırakabileceğim bi yer arıyorum. İşe başlarken ailem söz vermişti falat yarı yolda bırakıldım ne yazık ki. O yuzden arayış içerisindeyim çok sağolun yarın arayayım bakanlığı