Güzel anneler artık stresten sütümün olmadığını olan sütünde kesileceğini düşünüyorum. Bebeğim 1 ay 23 günlük en son aylık kontrolde 4500 kilo 53 cm’di şu an ki güncel boyu ve kilosunu bilmiyorum. Ama kaynanam her defasında bu kız zayıflamış kilo almamış sanki önceden yüzü daha tombikti vs. Diyip söyleniyor. Bizi Her gördüğünde her aradığında sık sık emzir sık sık emzir uykudayken emzir uyandır emzir. Kızımın ııı demesinden korkuyorum hemen al emzir bu açtır diyor her defasında. kaynanama kalsa dk başı emzir hiç ağzından çıkarma diyor🙄 bizim gün içinde neredeyse her yarım saatte bir bi saatte bir emziriyorum ama dünden beri düzen uygulamaya çalışıyorum uyandığı zaman emziriyorum eğer yatarsa 1,5-2 saat yatıyor kendisi kalkıyor tekrar emziriyorum uyumazsa oyunlar oynar masajlarımızı yapar uyumak isterse uyuturum. Uyumazsa 1,5-2 saat sonra yorgun düşer tekrar emzirir bu sefer yatırırım. her memede 10-15dk tutmaya çalışıyorum. sizler bebeklerinizi gün içinde kaç saatte bir kaç dk emziriyorsunuz uyku sırasında uykudan uyandığında felan. Var mı bi düzeniniz? Aklımı yemek üzereyim.