Dildaezel Kizlar bebeğim 1 aydır ek gıdaya başladı her beslenmesinde daha yediği bitmeden hemen kaka yapiyo bu normal mi ve şık kaka yapmaktan çok kotu pişik oluyo yerken daha yediğini bitirmeden kaka yapması normal mi