Nisam14 Kızlar 9 buçuk aylık kiz bebeğimde vajinal akıntı oluyor yeşil renkte normal mi bu başına gelen var mı
63_hulya_63 Nisam14 normal dgl tabiki hemen doktora götürün enfeksiyon olmUstur yüksek ihtimal ve büyük tuvaletini yaptığında önden armaya doğru silinmesi gerekiyo arkadan öne doğru silinince vajina içinde enfeksiyon yapıyor
Okuyanbiranne Nisam14 normalmiş aartaraa sıkıntı enfeksiyon tehdidi olabiliyor devam ederse doktora götürün azıcık geldi ise normal
Melekg Benim yeni doğduğun da bebeğim akıntısı oluyordu uzuyordu doktora sordum normal dedi 1 ay kadar ara ara sürdü şuan 2 aylık gelmiyor
Okuyanbiranne Nisam14 bizde de olmuştu yeni doğduğunda kız çocuğuna aşina olmayınca çok şaşırmıştım doktorum normal olduğunu devamlı gelirse sıkıntı olabileceğini söylemişti. Arada olabilirmiş
Ipek237 Benşm bebeğimde 2 aylık olcak 2 3 gündür az az görüyorum tedirgin oldum bende kokusu yok normalimidir yoksa idrar vermem gerekir mi