Merhaba arkadaşlar, bebeğim 4 ay 6 günlük şuan yaklaşık 3 haftadır meme reddi yaşıyoruz gece uyurken emiyordu onuda bıraktı memeyi görünce ağlıyor asla almıyor. Denemediğim pozisyon kalmadı bazen bir iki kere emiyor ama onun dışında hiç emmeden günü tamamladığımız da oluyor. Süt sağıp veriyorum biberonla, mama da içiyor ama sorum şu acaba biberona alıştı da o yüzden mi artık almıyor silikon uçlar varmış göğüs için sizce onlardan alıp denesem emermi biberon sanıpta. Başarılı olan varmı deneyipte ?