livanurvealpinannesi61 RobinScherbatskyy bilmiyorum canım doktoru normal demişti özlem hanım da obez VS diyenlere kızıyor küçücük bebek obez mi olur diye
RobinScherbatskyy livanurvealpinannesi61 tabikide bebeklerde obez olabiliyor ona göre diyet bile yazıyorlar ilerde daha büyük yeme bozukluğuna yol açar çok yazık vallahi etkileşim alma uğruna evlatlarını kullanıyorlar
Ikicocukbiranne 0000Bahar iyi bisey mi o çocuk tövbe estağfurullah ne biçim olmuş boğum boğum sırf macun satmak için çocukları istismar bu başka bir şey değil.
livanurvealpinannesi61 Ikicocukbiranne doktoru da kilosu normal sorun yok demiş 14 kilo nasıl normal olabilir ki yani
Milagulsu 0000Bahar ben aldım kendim yedim 😂😂kızımın iştahı açık ne versem yiyor sotun yok hatta bazen benden çok yiyor ama çok zayıf eşimde bende yeyip kilo almayanlardanız 😂kızımızda bizim gibi yakında bizi de yiycek 😂
Ikicocukbiranne livanurvealpinannesi61 otoriteye başvurma safsatası deniliyor buna. Yani doktor dedi deyince susacak millet
Minikkussum livanurvealpinannesi61 ane sütü olsa normal ama mama ve fazla fazla kilosu ne diyecekki doktor storide normal der ama değil bence mama kilosu o
Karpuzlufistiksarma 0000Bahar ben aldım ama bebeğim sevmedi duruyor dolapta. Ama keçiboynuzu özünü biz sevdik eşimle sabahları kahvaltıda reçel tabağına koyup yiyoruz ama macunun tadı banada yoğun geldi.
0000Bahar Valla kızlar önerilere açığım var mı şu pekmezi yedirdim biraz açıldı iştahı dediğiniz gerçi diş çıkarıyor su sıra sadece beni emiyor yemek yedirince canı yanmış gibi ağlıyor